Ukoliko želite da podneste prigovor potrebno je da popunite odgovarajući obrazac koji možete preuzeti sa našeg web portala ili u lokalnoj jedinici Snabdijevanja, gdje je isti potrebno predati.
Vaš prigovor će biti blagovremeno obrađen, a morate ga predati u roku od 8 dana od dana kada ste dobili račun za utrošenu električnu energiju.
Funkcionalna cjelina Snabdijevanje će izvršiti neophodne kontrole i blagovremeno vas obavijestiti u pisanoj formi.
Procedura podnošenja prigovora je utvrđena na osnovu Statuta EPCG, kao i Pravila i Licence o snabdijevanju.
Prilog:
- Pravila za odlučivanje po prigovorima kupaca priključenih na distributivni sistem
- Pravila o izmjeni Pravila za odlučivanje po prigovorima kupaca priključenih na distributivni sistem
- Pravila o minimumu kvaliteta isporuke i snabdijevanja električnom energijom
Obrasci:
- Obrazac 1 (Prigovor)
- Obrazac 2 (Prigovor po osnovu neispunjavanja minimuma kvaliteta isporuke i snabdijevanja električnom energijom)
Prigovor možete podnijeti u lokalnom Snabdijevanju, a kontakte i adrese svih lokalnih Snabdijevanja možete pronaći na ovom LINKU.
-
14.05.24
Predstavnici energetskih sektora Srbije i Crne Gore u Beogradu razgovarali o izazovima u procesu energetske tranzicije
-
14.05.24
Ðukanović: Hidroenergetsku strukturu koristimo za solarne elektrane
-
13.05.24
U APRILU POTROŠNJA MANJA 18,96 ODSTO
-
10.05.24
POGONSKI POTPUNO SPREMNA I POUZDANA PERUĆICA ULAZI U 65. GODINU RADA